Caravan huren: Te huur Vier-persoons camper Volkswagen T4

Aangeboden: Te huur Vier-persoons camper Volkswagen T4 Prijs: € 200,00

Ik ben een eenvoudige vier-persoons camper. Ik ben te huur en niet zo duur. Ik ben dan ook al wat op leeftijd, heb hier en daar een deukje opgelopen maar ben zeker goed te vertrouwen. Ondanks heb ik een pittige onderhoudsbeurt ondergaan dus ik zal u niet snel in de steek laten. Ik rijd op diesel en voel me het beste in m'n element als ik op de snelweg tussen de 100 en 110 km per uur rijd. Ik bied onderdak aan vier personen, heb twee slaapplaatsen beneden en twee boven. Ik heb ook vier zitplaatsen maar er kan voor een vijfde zitplaats gezorgd worden door een tweezitsbankje naast de bestuurdersstoel te plaatsen. Ik heb een koelkast aan boord en stromend water en ook voldoende bergruimte. Ik zou u graag meenemen voor een heerlijke vakantie, dat kan in Nederland zijn maar ook elders in europa. Ik ben zeer geschikt voor mensen die eens willen ervaren hoe het is om met een camper op reis te gaan, die niet zo geven om uiterlijk vertoon maar wel om betrouwbaarheid. Ik kan niet tegen roken of dieren in de auto en ik wil natuurlijk wel weer schoon afgeleverd worden bij mijn baas.
Ik ben in het laagseizoen (week 1 t/m 15 en week 38 t/m 52) te huur voor 200 euro per week, in het middenseizoen (week 16 t/m 23) voor 250 euro en in het hoogseizoen(week 24 t/m 37) voor 300 euro per week. U mag dan 1500 km per week met mij rijden en als u meer rijdt betaald u daarvoor 15 cent per kilometer extra. Een huurweek begint op vrijdag vanaf 15:00 en loopt tot de volgende vrijdag voor 10:00. In het laagseizoen ben ik ook voor 30 euro per dag te huur maar voor minder dan drie dagen trek ik er niet op uit.
Voor meer informatie, verdere voorwaarden en beschikbaarheid kunt u het beste even mailen met mijn baas.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Caravan huren